2017. január 5., csütörtök

Manikűrvadász-Szülinapi forduló

Sziasztok.

Negyedik születésnapját ünnepeljük a manikűrvadásznak,ennek alkalmából most kivételesen nem egymástól hanem egy külföldi bloggerinától kellett újra gondolni egy manikűrt.

Én Glittr-t kaptam páromul. Követem a lány munkásságat,de csak instagrammon. Megnéztem a blogját és augusztus óta nem is posztolt,viszont instán elég aktív,így én onnan válaztottam ki ezt a manikűrt.


Azt hiszem mostanában kicsit hópehely mániás lettem. Nagyon tetszenek az ilyen manikűrök,bármilyen is legyen a szín összeállítás. Mivel nekem sajnos csak egy hópehely mintás lemezem van,így ismételten ezután nyultam.


A gyűrűsujjamra a Moyra  arany homoklakkját kentem fel,ami úgy mutat mint egy kis ékszer.



Alapnak a rival de loop feketéjét applikáltam fel két rétegben,és mostmár sokadszorra a born pretty store bp-01-es lemezét használtam mintázásra.


Én megszerettem ezt a manikűrt. Remélem nektek is tetszik.

Nézzétek meg a többiek munkáját is!











17 megjegyzés: